دوره 12 (1401)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
نویسنده = بالغی زاده، ساسان
تعداد مقالات: 4
بررسی ارتباط بین سبک تدریس و هوش عاطفی در بین مدرسان ایرانی زبان انگلیسی
دوره 8، شماره 1 ، تیر 1398، ، صفحه 225-248
چکیده
این مطالعه به منظور بررسی ارتباط بین 5 سبک تدریس و هوش عاطفی در میان 102 مدرس ایرانی زبان انگلیسی از دانشگاههای مختلف تهران انجام شد. بدین منظور از شرکت کنندگان خواسته شد تا به دو پرسشنامه که شامل پرسشنامهی سبکهای تدریس (نسخه سوم) و پرسشنامهی هوش عاطفی میشود، پاسخ دهند. جهت تحلیل اطلاعات از روش رگرسیون ... بیشتربررسی تاثیر مسیر بازیابی کلمات در هنگام خواندن متن بر دانش تولیدی و دریافتی واژگان
دوره 6، شماره 2 ، دی 1396، ، صفحه 235-258
چکیده
تمرینات تولیدی فرصتی را فراهم می کند تا فراگیران بتوانند هم بر معنی و هم بر ساختار تمرکز داشته باشند. چهار نوع مسیر متفاوت بازیابی وجود دارد. پژوهش حاضر سعی دارد مسیر مطلوب بازیابی کلمات در هنگام خواندن و نتیجه هر مسیر بازیابی را بررسی نماید. چهل و هشت فراگیر زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در سطح متوسط در این پژوهش شرکت نمودند. یکی ... بیشترتاثیر تکرار فعالیت و انجام فعالیت مشابه بر عملکرد شفاهی زبان آموزان ایرانی
دوره 2، شماره 2 ، دی 1392، ، صفحه 137-163
چکیده
علی رغم مزایای بسیار زیاد آموزش زبان فعالیت مدار، یکی از انتقادات اساسی وارد بر آن تقویت صحبت کردن روان زبان آموزان به بهای عدم توجه به صحت گفتار آنان می باشد. مرحله پس از فعالیت از طریق تکرار فعالیت و یا انجام فعالیت مشابه گزینه های مناسبی جهت حل این معضل ارائه می کند. این دو گزینه به شکل موثری عملکرد صحت، روانی و پیچیدگی گفتار زبان ... بیشترواحدهای اصلی دستور زبان محاوره ای در کتاب های جهانی آموزش زبان انگلیسی
دوره 1، شماره 1 ، تیر 1392، ، صفحه 33-58